DOBA ČÁPŮ JE JIŽ NENÁVRATNĚ PRYČ. DNEŠNÍM DĚTEM JE JASNÉ, ŽE SE VYVÝJELY

U MAMINKY V BŘÍŠKU.

MEZI 3 A 4 ROKEM JSME SI S DCEROU VYSVĚTLILY, ŽE U MAMINKY V BŘÍŠKU DOZRÁVÁ VAJÍČKO A KDYŽ Z TOHO VAJÍČKA NENÍ MIMINKO, VAJÍČKO Z BŘÍŠKA ODCHÁZÍ A MAMINKA MÁ MĚSÍČKY. HODL NEJSME SLEPICE.

DCERA Z TOHO MĚLA VELKOU RADOST, CHODILA POUČOVAT SVOJE STARŠÍ SESTRY.

KOLEM SEDMÉHO ROKU, KDY ZATOUŽILA PO MALÉ SESTŘIČCE, ZAČALA PŘEMÝŠLET, CO BY SE PROTO MĚLO UDĚLAT.

TO JSME MUSELY PŘÍMO K PODSTATĚ A OPRAVDU Z GRUNTU.

(LECCOS JSME SI O ŽIVOTĚ VYSVĚTLILY, KDYŽ MI ZEMŘEL TATÍNEK, TAK JEN TROCHU ZOPAKOVÁNÍ)

ČLOVĚK ZEMŘE, PROTOŽE HMOTA NEVYDRŽÍ NA VĚKY. STARÉ NEMOCNÉ A OPOTŘEBOVANÉ TĚLO UMÍRÁ, VRACÍ SE ZEMI.

ENERGIE, KTERÉ VIDĚT NENÍ ( ANTKO, VIDÍŠ TEPLO?), ZŮSTÁVAJÍ. TAKÉ PROTO, ŽE JE NELZE ZNIČIT (ANITKO, MŮŽEŠ ROZBÍT TEPLO?)

 

TYTO ENERGIE SEBOU NESOU VŠECHNY INFORMACE - ZKUŠENOSTI, KTERÉ ČLOVĚK PO DOBU SVÉHO ŽIVOTA NASTŘÁDAL (JSOU TO TAKÉ ENERGIE - TY INFORMACE) A DOHROMADY TO NAZÍVÁME INTELIGENTNÍ ENERGII = DUCH, NEBO VYŠŠÍ JÁ. (Zde bych jen podotkla. U dětí máme tendenci říkat dušička. Duše je ale psychika, tak na to prosím opatrně.) TENTO DUCH, NEMÁ-LI NA ZEMI NĚCO DOŘEŠENO, CHCE SE VRÁTIT. ( DCERA: "MAMINKO, JÁ JSEM SE VRÁTILA, PROTOŽE JSEM TĚ MĚLA RÁDA.") CHCE SE VRÁTIT A ROZHLÍŽÍ SE, KTERÁ MAMINKA BY BYLA VHODNÁ, KTERÁ BY CHTĚLA MIMINKO. VIDÍŠ, TY JSI CHTĚLA ZA MNOU... NO A NA MIMINKO BYLO ZADĚLÁNO.

 

LOGICKÉ! PARÁDA! TENTOKRÁT OPRAVDU NEMOHLA USNOUT A PŘEMÝŠLELA O TOM, ŽE JE TO TAK JEDNODUCHÉ, ŽE JI TO NENAPADLO SAMOTNOU.

SAMA MÁ VYTVOŘENOU SVOJI VERZI O HIERARCHII, JAK SE ENERGIE ČISTÍ A PROMÍLAJÍ.... MYSLÍM, ŽE DĚTI JSOU NĚKDY BLÍŽE PRAVDĚ NEŽ MY. TOHLE VYSVĚTLENÍ DO JEJÍ VERZE ZAPADALO.

Jistě chápete, že podobnost s maminkou a Pannou Marií je čistě náhodná a také nechci urážet.

Nepřipadne mi zatím vhodné vysvětlení po fyzické stránce. Připomenout lásku je určitě vhodné.

Chápou jí jako lásku mezi rodiči a dětmi, mezi sourozenci.....

 

MOŽNÁ, KDYBY NEUSNULA, ZEPTALA  BY SE: " A K ČEMU JE TATÍNEK?"

A ASI BY BYLO SLABÉ VYSVĚTLOVÁNÍ, ŽE MUSÍ POMÁHAT MAMINCE...... MYSLÍM, ŽE SE DO TOHOTO TÉMATU ZÍTRA PUSTÍME.

DĚLAT Z TATÍNKŮ NĚJAKÉ POMOCNÍKY, NĚKOHO KDO MUSÍ MIMINKOVI NAJÍT JMÉNO... TO BYCHOM ASI MUŽSKOU JEŠITNOST URAZILY.

DĚTI MAJÍ JENU VELKOU VÝHODU. DOBŘE CHÁPOU ŽENSKÝ A MUŽSKÝ PRINCIP.

NĚJAK TAK TUŠÍ, ŽE DOMA POTŘEBUJÍ OBA DVA.

MAGNET, KTERÝ DĚTI TAK DOBŘE ZNAJÍ, MŮŽE BÝT DŮKAZEM. PLUS A MÍNUS MUSÍ BÝT V ROVNOVÁZE.

BEZ NÁBOJŮ + ČI - BY SE HMOTA ROZPADLA, NEDRŽELA BY POHROMADĚ.

TO PLUS JE PRÁVĚ MUŽSKÝ PRINCIP, MINUS ŽENSKÝ.

A TAK, JAK BY SE ROZPADLA HMOTA - NĚJAKÝ ÚTVAR, TAK BY SE ROZPADLA I RODINA, KDYBY ZDE JEDEN PRINCIP CHYBĚL.

NĚKTERÉ RODINY JSOU NEÚPLNÉ... NĚKDO MŮŽE ODEJÍT, ZEMŘÍT.... TAKOVÁ RODINA TO MÁ VŽDY TĚŽŠÍ. DĚTEM TEN DRUHÝ CHYBĚJICÍ RODIČ CHYBÍ, PROTOŽE JE PŘIROZENÉ, ABY V RODINĚ BYL ZASTOUPEN I ŽENSKÝ I MUŽSKÝ ASPEKT. 

NO A JINAK, KDYBY I CHLAPI RODILI, TO BYCHOM SE PŘEMNOŽILI. TO BYCHOM TAKÉ NEMUSELI MÍT 4 DĚTI, ALE OSUM !

A KDO BY POTOM PRACOVAL? TO BY BYL SVĚT JEDNA VELKÁ MATEŘSKÁ DOVOLENÁ ! 

 

TAK JE TO TEDY U NÁS.

JEN PROSÍM MĚJTE NA PAMĚTI. DNEŠNÍ DĚTI JSOU MOC CHYTRÉ, JEN TAK NĚCÍM JE NEOPIJEME.

ZVLÁŠTĚ TY, KTERÉ SE NARODILY PO ROCE 2000.

VÍM, ZLOBÍ, ZKOUŠÍ, KDE JSOU JEJICH HRANICE, ALE NĚKDY MI PŘIPADNE, ŽE JSOU TU PROTO, ABY ONY POUČILY NÁS.